АХАХААААА

https://78.129.224.13/chat/frame.php?frameid=2023701

Алекс Дупето и Трифо Терминатора 3 севрия залагайтв аз залаганм на Трифо

2015-02-15 18:10:22
DJ_Triffi: Незнам Боса и Джиджи дали те дренопваха ама аз ще те млатя като кръпел
2015-02-15 18:09:44
DJ_Triffi: Ей недоразумение на природа та спри да пишеш простотии по мой адрес щото ще те пребия като куче 
 

Ма верно после ако се разпадне как ще съберем с лъжичка Лудия Макс Алекс той просто уникалевн  


:-D

 

DJ_Triffi: Не се ли виждаш ,че нямаш и 50 кила с мокри дрехи
2015-02-15 18:11:48
DJ_Triffi: И после не можем и с лъжичка да те съберем същото творени е
2015-02-15 18:11:18
DJ_Triiff: Само един шамар ще ти отвърта и както съмн станал от фитнеса 120 кг маса ще се разпаднеш на съставните си части 
 

Ти давидиш той е изложил и мъжкотио съсловие !

 

таня трифунова� : маже ви го казвам аз
2015-02-15 22:04:31
таня трифунова: и 100% ебали него в  гъза
2015-02-15 22:04:08
таня трифунова : той пидерасть
2015-02-15 22:04:00
таня трифунова : аз сам била с него и ви го казвам
2015-02-15 22:03:43
таня трифунова : иначе на гъза има голема дупка
2015-02-15 22:03:27
таня трифунува : мерака повече от вазможностите
2015-02-15 22:03:03
таня трифунува: кога идва ф казанлък не му стана пишлето и малко е
2015-02-15 22:02:38
таня трифунува : и не е мъж никакъв 
таня трифунова: алек дето тука лут

:-D 

Алекс ,не ме принуждавай да дойда в Пловдив да те те прeбиия ,като куче1Както си едно джезве кокали 50 кила с мокри дрехи ще се разпаднеш и после трудно с лъжичка ще те съберем същия!Не стига ,че Господ те е наказал във всяко едно отношение и във физиономия и в тяло и говор и в мъжестввееност и най вече в мозъка ,ами си и нагъл !Ами като си си учукан отвсякаде поне си трай не си търси бялята защотото много скоро ще си го намериш това ,което си търсиш!Така извинявам се за грубия тон на всички останали ,но тава недоразуемение на природата не се разбиира от приказка!Г-да Админи докога ще търпите този луд да драска простотии!Много ви моля сложете му БАН на I.P adresa да не четем подобни проостотии!Няма работа такъв луд да се размотава тук такъв и ви злепоставя сайта Извинявам се и на вас .че му паднах на нивото и аз употребих груб език !
С уважение Трифон Валентинов -собнственик на МЕДИАГРУП~ОНЛАЙНРАДИОТВ~''РЕКАТА''

  • Алекс ,курвичко застани като мъж с името си не се крий зад чужди имена като някой женски полов орган!Ти какво мислиш ,че като обикаляш интерне-клубовете и не могат да ти се проследят I.P adresite ли болен мозък!Мога да накарам да те открият от каде пишеш и админите на Бг .топ ще ми съдейтват и твой бой и кучетта няма да го ядат!Като не си добре с главата има психодиспансери!Тук не за ЛУДИ КАТО ТЕБ ДА СРИВАТЕ АВТОТОРИТЕТА НА БГТОП!ХЕМ СИ ЛУД ХЕМ СИ ЗЛОБА ИОЗЧАДИЕ НА ПРИРОДАТА!Г-Админи много ви моля да вземе адекватни мерки и да сложите БАН на I.P adresite от които се бълват простотии!Надявам ,че ще постъпите разумно и адекватно защото с тези простотии като допускате луди да се размотават и да драскат простотии се отблъскват хората от вашия сайт !Като плюе по нашата Медиа мен и нашите слушатели той плюе и по аторитета ана БГТОП нещата са свързани взимно и вие не бива да допускате това товасе забелязва от километри ,че абсолна простотия и евтино заяждане не е обоснована градивна критика ,която да има тежест !

    15 Февруари 2015, 130.204.111.--

  • Алекс ти вяраваш ли си като пишеш?!Каде са тия толкова много слушатели ?!Смешник!Ти и още 2 откачалки като теб и един бот -това са ти слушатели!Айде да ваземеш да се спреш накрая да пишеш проститии тук по мой адрес и по адрес на слушателите ни!Ако не сте добре в главите си има психиатрични клиники !Не ме принуждавай да дойда и само един шамар щше ти забия и щесе насереш от страх !Посерко !Много си смелама пред компа само!Денощно си на компа личен живот нямаш и как ще имаш откачлке такава!Г-да Админи ,спите лидокага ще трърпите всякаво луди да ви цапат сайта с подобни простотии!Вземете и сложете БАН най-после на IP adresite за да вземат да се спат!По този начин като гио допускате да пишат простотии тесриват авторритета на БгТоп!Искам само да вметна ,е сесетих да се обърна към другата неблагодарна и лицемерна откачал ;Ангелче ли си Дяволче ли си кога ме пробва ,че пишешпо мой адрес за моята мъжественност!Не бях ли аз човека който тиотвори очите ,че те обиждат,а ти от благодарностме плюш Ти поглеждала ли се се в огледалото!Вижте се и двамта ,че сте учукани от Господ във всяко едно отношение!

    14 Февруари 2015, 84.238.150.--

  • DJ SKRUCH

    Грозния , противен гей ми се прави на страшен. С каква ще ме биеш, бе, лайнар, с грозният ти, миризлив и отвратителен гъз по кура ли ли? :( Ама, ти, ако имаш лайнян и асран гъз за бэрсане, аз нямам кур за цапане, бе, мухляр. Нещо чета, че искаш да ми блокират ИП адреса, а, бе, малоумен олигофрен, радиото ни учасва и в много други квалитетни световни класации, а, и даже и да не участвува радиото ни, никъде, при нас е, такъв гъчканак от слушателки и слушатели, че направо свят ни се завива от заявки за поздрави и за песни. Вчера от 15 : 00 ч. до 02 : 30 ч. - след полунощ, днес, станахме направо разногледи с колежката, едвам насмогвахме да изпълним всичките заявки, така, че ми е все тая, дали, тука ще ми блокират ИП Адреса, бе, луд скапаняк. :(

    14 Февруари 2015, 87.126.166.--